четверг, 10 апреля 2014 г.

Майбутнє варто планувати! «Хто здоровий той не плаче, жде його в житті удача».


Програма «Здоров’я жінок України», проект «Майбутнє варто планувати»  продовжують свою роботу. Метою програми є популяризація серед підлітків і молоді здорового способу життя й важливості цих аспектів для стану репродуктивного здоров’я у майбутньому, сприяння усвідомленню ними необхідності збереження та зміцнення здоров’я як важливої складової успішного дорослого життя.
 До Дня здоров’я в  рамках проекту «Майбутнє варто планувати» 10 квітня 2014 року  в бібліотеці – філії №2 була проведена година  здоров’я  «Хто здоровий той не плаче, жде його в житті удача».  Старшокласникам першої  школи   була представлена інформація щодо здоров'я, складових здоров'я та здорового способу життя. Учасники мали змогу не тільки прослухати інформацію, але і творчо, креативно себе проявити. Вправа «Мозковий штурм» показала ,що  молодь має своє відношення до визначення, що    таке є здоров’я. Бібліотекарі  розповідали про основні чинники здоров’я, негативні наслідки  тютюнопаління, алкоголю,вживання наркотиків. Учні брали активну участь в усіх творчих, практичних завданнях та іграх:  рольовій грі «Сила волі», «Яка  дорога краще», «Формула №1». Робота в групах  «Повітря» та «Сонце»,яку презентували Курченко Ю.,Гейкокрил К.,Лазаренко Т.,Чернов О. дала можливість усвідомити та звернути увагу на власний спосіб життя, зробити певні висновки. . Молодь оформила  міні - плакати  «Яким повинен бути справжній чоловік, справжня жінка?» і аргументували власну позицію.Завдяки вправі «Скріпка» була проведена анологія зі здоров’ям людини  - порушене здоров’я неможливо повністю відновити і що завжди потрібно пам’ятати про істину, що збереження здоров’я  та його профілактика  завжди ефективніше, ніж лікування, навіть саме сучасне.   На завершення години здоров’я  у дружній та  доброзичливій атмосфері пройшов флеш – моб  «Здорові батьки – здорові нащадки».
Бібліотечні  працівники роздавали  друковану продукцію, закликаючи цим замислитися про своє здоров'я і важливість планування сім'ї, щоб молоді люди на основі наданої інформації мали  змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження репродуктивного здоров'я.  

 Молодь , яку зацікавила  більш детальна інформація пов’язана з питаннями планування сім’ї   дізналась про можливість  звернення на безкоштовну інформаційну лінію за номером 0800502757, яка працює з 9.00 до 18.00. Дзвінки зі стаціонарних телефонів  у межах України безкоштовні. Дізналися і про сайт  www.planA.org.ua  , на який можна завітати з  питань планування сімї .
Дякуємо класним керівникам  школи №1 Потемкіній В. В., Проніній Т.В., Сардановій  В.І. та бібліотекарю Чорновол О.Ф. за  співпрацю в проведенні  заходу.

Про цей захід ви можете прочитати на сторінках газети  Світловодськ Вечірній.-2014.-17 квітня.- с. 3, а також на сайті Інтернет - видання Світловодськ     http://svetlovodsk.com.ua 



Рольова гра "Сила волі"








Вправа "Скріпка"

Вправа "Скріпка"



Вправа "Бюджет сім'ї"
команда "Повітря"
Вправа "Бюджет сім'ї"
команда "Сонце"






"

Комментариев нет:

Отправить комментарий