пятница, 14 декабря 2012 г.

"Турбота про жінку – впевненість у майбутньому"


У Світловодську розпочався проект  „Турбота про жінку – впевненість у майбутньому”. Проект реалізується в рамках Програми «Здоров’я жінок України» - це п’ятирічна Програма (2011-2016 рр.) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). 
 http://poglyad.te.ua/wp-content/uploads/2012/10/logo1.jpg

Мета програми «Здоров’я жінок України» - сприяти збереженню репродуктивного здоров’я жінок та пар України шляхом покращення використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи непланованій вагітності та абортам.

Основна проектна діяльність буде здійснена протягом 11 місяців в масштабі Кіровоградської області (планується задіяти обласний центр Кіровоград, міста Світловодськ, Знам’янка, та шість районних центрів з відповідними селами – Бобринецький, Гайворонський, Новоукраїнський, Олександрівський, Олександрійський, Світловодський).

В рамках проекту буде проведено цикл інформ-зустрічей з питань репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, 2 масштабні акції, спрямовані на зміну ставлення молоді та подружніх пар нашого регіону до особистого здоров’я. Через просвітницькі заняття буде надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї. Інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять.

Такий проект є унікальним у нашому регіоні, оскільки впроваджується уперше.  Молоді люди, подружні пари фертильного віку на основі наданої інформації матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного репродуктивного здоров’я.

В бібліотеці-філії № 2, що розташована на вулиці Бойка, 2а, відбулася презентація проекту «Турбота про жінку - впевненість у майбутньому» під гаслом «Майбутнє варто планувати».  Керівник проекту - Ялова Є. М., координатор проекту Шмакова - Н. А., менеджер – Мартиненко К. П., консультант – Пономаренко Л. В.

  Першими взнали про проект учні ПТУ № 5. Хоча це було ще не заняття, молоді люди з інтересом слухали важливу для них тему. Коректно та відверто виступила лікар акушер-гінеколог кабінету планування сім’ї та дитячої гінекології  Хохуля Ж. С.. Вона зачепила гостру тему - «Про це». Також було цікаво подивитися фільми «Коли дівчинка дорослішає» та «Як зароджується майбутнє» . Чудовим завершенням був флеш - моб «Молодь обирає здоров’я!» з участю танцювального клубу «aDvANCE» під керівництвом Максима Підгірного. Тепер будемо чекати зустрічі у січні, де буде забагато цікавого - ситуаційні вправи, ігри, дискусії, робота в малих групах, презентації, фільми.

             

 
 
 
 

 


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий