понедельник, 20 мая 2013 г.

Фестиваль родин у Світловодську



По всій Кіровоградщині в тиждень відзначення Дня матері і Міжнародного дня сімї пройшла акція – фестиваль «Родинні розваги». Акція пройшла як захід Проекту «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому», що реалізується в рамкам Програми «Здоров’я жінок України». Партнером в проекті є обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д. Чижевського.
Проект популяризує серед громадян основи здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я жінок та пар України. 
Бібліотека – філія № 2 запросила всіх бажаючих на родинне свято «Родинні розваги». У п’ятницю 17 травня у бібліотеці зібралися родини, які поділилися досвідом, показали свої таланти, розказали про спільне сімейне дозвілля. По сімейному в затишної обстановці  зустрілися сім’ї  на свято. Кожна родина підготувала яскраву  та оригінальну презентацію своєї сімї по таких категоріях – образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво, активний сімейний відпочинок, кулінарія, конструювання моделей з дерева та пластмаси, спорт, туризм.
Потім була розважальна частина «Щасливі разом», яка зібрала в собі веселі конкурси та розваги - це шоу для всієї родини, це гумор, це тільки справжні емоції.
Кожна родина стала переможцем в номінаціях: сім’я Кімбірських  - «Сама спортивна та туристична сім’я», сім’я Пономаренко – «Найдружніша сім’я»,  сім’я Чернявських – «Сама творча та життєлюбна сім’я», сім’я Пасанецьких – «Найпривабливіша сім’я», сім’я Міньковських - Назарченко – «Родинне вогнище», сім’я Мартиненко – Ситник – «Родинна творчість», сім’я Савенок – Шаповал – «Найсолодша та найоригінальніша сім’я» . 
Кожна родина була нагороджена грамотою та отримала солодкий подарунок від громадської організації «Обласна інформаційна служба з актуальних питань жіноцтва» (м. Кіровоград).






Комментариев нет:

Отправить комментарий