четверг, 18 апреля 2019 г.

ВИХОВНА ГОДИНА " Я ЗДОРОВ'Я БЕРЕЖУ - САМ СОБІ ДОПОМОЖУ"




Темі здорового способу життя була присвячена  виховна година «Я здоров`я бережу - сам собі допоможу» , яку спільно провели  бібліотекар СПТУ №5  Панченко Тетяна та бібліотекар бібліотеки – філії №2 Пономаренко Лариса.
Багато з нас вважає: "Буде здоров'я - решта все, додасться". І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас. Дослідження вчених підтверджують, що серед чинників, від яких залежить здоров'я людини близько 50% припадає на спосіб життя людини, її ставлення до самої себе. Отже, наше життя в наших руках.
Спочатку заходу була невеличка лекція, під час якої юнаки та дівчата  дізналися про ті фактори, які позитивно чи негативно впливають на здоров'я людини.  Особливо  був  звернений акцент на шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління, і які наслідки  впливу на людину вони мають. А потім хлопці та дівчата мали змогу поділились власними знаннями з основ здорового способу життя, розповісти, як саме вони піклуються про своє здоров’я.
Бібліотекарі Панченко Тетяна та Пономаренко Лариса  підготовили та провели мозковий штурм «Здоров’я для мене це… », рольову гру  «Сила волі», де молодь вчилася оцінювати ситуацію ризику і протистояти спокусі та соціальному тиску, розуміння того, що більшою мірою здоров’я людини залежить від неї самої.  Учасники команд «Повітря» і  «Сонце»  влучно відповідали на питання «Бліц - турніру», оформили міні – плакати «Яким повинен бути справжній чоловік, справжня жінка», прийняли участь у вправі «Скріпка».
Веселий настрій, заряд бадьорості та позитиву одержали всі учасники цього заходу.
Дякуємо за співпрацю заступника директора з виховної роботи Риженко Л. І., класних керівників  Збиранник  І. В. та Решетченко Т. А. груп  К – 18 та К – 5, провідному бібліотекарю Панченко Т. В.








Комментариев нет:

Отправить комментарий