понедельник, 21 января 2013 г.

Разом до здорового майбутнього



У  2012  року Кіровоградщина першою приєдналася до реалізації наступного п’ятирічного етапу задля покращення обізнаності населення щодо питань планування сім’ї та репродуктивного здоров’я - це  програма «Здоров’я жінок України», яку на території нашої держави підтримує Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

Мета програми „ Здоров’я жінок України” - сприяти збереженню репродуктивного здоров’я українських жінок і пар шляхом покращення використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи не планованій вагітності та абортам. Кіровоградщина першою приєдналася до реалізації п’ятирічної програми "Здоров’я жінок України", яка має охопити 15 адміністративно - територіальних одиниць нашої країни.

Проект „Турбота про жінку – впевненість у майбутньому», який проходить у рамках цієї програми охоплюватиме міста Кіровоград, Світловодськ, Знам’янка, та Бобринецький, Гайворонський, Новоукраїнський, Олександрівський, Олександрійський, Світловодський райони. В рамках проекту буде проведено цикл інформ-зустрічей з питань репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, 2 акції, спрямовані на зміну ставлення молоді та подружніх пар нашого регіону до особистого здоров’я.

18 січня працівники бібліотеки - філії № 2 Світловодської ЦМБС Мартиненко К. П. та Пономаренко Л. В. провели інформ - зустріч «Майбутнє варто планувати» разом з завідуючої НІТ міської центральної бібліотеки Шмакової Н. А. для учнів ПТУ № 5 групи К-9. 

Студенти приймали участь у завданнях: «репродуктивне здоров’я людини», «сімя та сімейні відношення», «планування сімї», «кохання», «сексуальність», «незапланована вагітність». Жваво обговорювались в малих групах питання, що таке «ідеальна сімя», «в якому віці потрібно говорити про збереження репродуктивного здоров’я», «елементи кохання». Приймали участь у ситуаційних вправах. Дуже приємно було почути від молоді, що пріоритетом для них є сім’я та здорові і щасливі діти.  Був зроблений висновок, що тільки через поінформованість молоді та сформований свідомий підхід до збереження репродуктивного здоров’я можна очікувати народження здорового покоління.

Наприкінці заходу всі бажаючі отримали конверти «Кохання важливе. Захистіть його», які містили набір контрацептивів та брошуру «Для закоханих», що допоможе протестувати партнерів наскільки співпадають їх погляди, а також в доступній формі дізнатися про дію контрацептивів, зокрема, презервативів, оральних контрацептивів, гормональних пластирів та інш.

Дякуємо класному керівнику групи К-9 Домбровському Р. В., майстру виробничого навчання Зиміної А. С., бібліотекарю Панченко Т. В. за допомогу у проведенні заходу.
 
 


 
 

 
 
 
 



Комментариев нет:

Отправить комментарий