четверг, 23 февраля 2023 г.

#UNICEF #БАТЬКІВСЬКИЙ_КЛУБ Засідання Батьківського клубу на тему: «Як будувати міцні та довірливі стосунки з дитиною"

 




#UNICEF #БАТЬКІВСЬКИЙ_КЛУБ

Засідання Батьківського клубу

на тему: «Як будувати міцні та довірливі стосунки з дитиною»

22 лютого в центральній міській бібліотеці відбулось засідання батьківського клубу.
Бібліотекарі філії № 2 провели інформаційну порадницьку гостинну про те, як будувати міцні та довірливі стосунки з дитиною.
Довіра, безпека й любов взаємопов'язані між собою та є складовими щасливого сімейного життя і щасливого дитинства. Саме для цієї мети необхідне вміння будувати довірливі стосунки з дитиною.
А щоб краще зорієнтуватися у тому, які особливості та потреби має дитина у різні вікові періоди, організатори заходу підготовили інформаційний матеріал та питання для обговорення:
  • Як допомогти дитині справлятися з кризами, які можуть траплятися на цьому шляху?
  • Чи важливо, щоб існували в родині авторитетні стосунки між батьками та дітьми?
  • Як завоювати любов дитини?
  • Чому важлива довіра в житті дитини?
  • Як зберегти позитивні стосунки з дорослими дітьми?
Після активного обговорення учасники заходу разом виробили декілька головних стратегій – порад, а саме: проводити більше часу зі своїми дітьми; слідкувати за тим, щоб свої слова ніколи не розходились зі справами; самим казати правду; вміти слухати та цінувати чесність і щирість дитини.
А ще, всі запам’ятали 10 речей, які варто говорити своїй дитині:
«Я тебе розумію»;
«Я пишаюся тобою»;
«Я тебе чую»;
«Ти важливий»;
«Ти зможеш»;
«Ти найкращий для мене»;
«»Я тебе підтримаю»;
«Я тобі довіряю»;
«Я в тебе вірю»;
«Я тебе люблю».
Наприкінці засідання всі присутні одержали від організаторів заходу подарунки – повітряні кульки з побажаннями.
Сподіваємось, що захід допоможе батькам у вихованні дітей, адже як вважають психологи: “Виховати ввічливу, турботливу та високоморальну дитину — це важка праця, але це саме те, що кожен з нас може зробити й немає на світі більш важливішої та плідної роботи”. 
              Завідувач відділу нових інформаційних технологій:   Ніна Шмакова

Комментариев нет:

Отправить комментарий